19 oktober 2012

Frazze bloggar.....igen



Jag tänkte jag skulle visa er några prylar.
Titta här en sån här stor vattenskål har vi där ute. Jag når precis upp så jag kan dricka av den. Mmmmmm regnvatten är godast. Mycket godare än vattnet i skålen inne.



För några dagar sedan fick mamma och jag följa med pappa när han gick en långrunda med de stora hundarna. Ja alltså inte min mamma som födde mig utan människomamman här i flocken. Vi följde med en liten bit sedan vände vi och gick hem igen mamma och jag. När man är ute och promenerar så där så måste man ha på sig ett sånt här......


Koppel heter det visst. Jag ska säga er att det är ett tortyrredskap. Man kan ju inte springa som man vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill ju nosa lite, springa ifatt mina idoler, Elza och Zelma, helst ta en omväg mellan pappas fötter och sedan nosa lite till. Men det går ju inte att springa som jag vill med den där vansinniga grejen fäst i halsbandet!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Stackars Frazze är mamma dum då blir det nog inget fredagsgott till henne;)

    SvaraRadera