15 november 2012

Molly som spåtant och skvallerbytta




Mamma ska åka bort!!!!!!!! Hon ska vara borta läääääänge. Två dagar eller kanske tre.

Frazze är tyst och sover på natten bara om mamma också lägger sig samtidigt. Hur ska det gå? Oj, oj, oj, han kommer att skälla och yla hela natten så jag inte kan sova. Man behöver minsann sin skönhetssömn när man innehar den aktningsvärda åldern av 93 eller så. 

Sedan när hon kommer hem, mamman, då kommer vi att få höra på hennes gnäll hela tiden, för jag vet att hon kommer att må dåligt och ha en  massa ont när hon har varit och hittat på dumheter. De där människorna!!! Hon ska visst träffa sin mamma och syster. Sedan skulle de fara iväg till något ställe och shoppa. Jag tror att det hette Ullared. 

Mamma mumlade något som lät ungefär som " nå pejn, nå gejn " och något om att skylla sig själv, så jag VET att hon kommer att vara urgnällig  i minst en vecka eller två.  

Ack, ack, ack hur ska vi klara detta........

Det har minsann hänt saker här, mamma sätter oss alla i arbete minsann.



 Liza måste hjälpa mig att blogga och mamma att sopa.



Nizze får hjälpa till med att bädda och putsa skor




Elin badar Frazze.

1 kommentar:

  1. Men vet ni vad??? Att på det stället som vår matte kallar gula paradiset har de urgott godis till oss fybenta hur billigt som helst och vår matte och husse brukar ha MASSOR med sig hem!!!

    SvaraRadera