28 september 2012

Frazze

Min spökskrivare och jag har bestämt att hon, jag och de andra fyrbeningarna i familjen ska turas om att skriva för det blir för arbetsamt för mig att sköta snacket själv - jag är faktiskt nittioett.

Idag skriver Frazze



Tänkte ge er min lista på favoritsysselsättningar.


  • Bita i näsor
  • Retas med Nizze och Liza. ( Det är de där som heter katter  )
  • Åhhh! Nu kommer något jättebra! Leka med Elza = D    Inomhus brottas vi och utomhus jagar vi varandra. Det är oftast jag som jagar henne. Hon brukar springa jätte- jättefort och så gömmer hon sig och så letar jag upp henne = )
  • Tugga på saker som gör att mamma säger NEJ! Man måste ju testa lite
  • Äta de stora hundarnas mat
  • KELA!!!!!Gosa och pussa på mina människor. Ibland har vi "pussparty", då försöker Elza, Zelma och jag pussa på mamma så mycket vi kan - samtidigt!!!!
  • Göra allt som Elza och Zelma gör. De är mina idoler.


Elzas ben när vi har varit i trädgården och busat.


1 kommentar:

  1. Fina fina Frazze så bra du har det. Kramar från babymatte

    SvaraRadera