20 september 2012

Biabädd och gnäll

I dag är jag liiiiiite trött på dessa cockerhuliganer - hundiganer? - de har nämligen krafsat sönder min säng! Min underbaraste, skönaste Biabädd är trasig = (  Visserligen har de fått ett straff för jag tuggade sönder TVÅ av deras älskade tennisbollar, haha - där fick ni.




Annars har det inte hänt så mycket nytt. Jo förresten, mamma är gnällig!!! Ja det är kanske inte så nytt men nu går hon omkring och muttrar om ringar under ögonen och för gammal för att vara småbarnsförälder. MEN se detta har jag en enkel bot för - lämna tillbaka Frazze!!!



Inte var jag så jobbig när jag var valp inte. Nu är det ju ett tag sen förstås eftersom jag om jag vore människa ( hemska tanke ) hade varit ganska precis 91 år. Jag sov heeela natten i ett sträck när jag var liten, bets aldrig och tuggade inte sönder någonting. Kort sagt var jag såklart ett praktexemplar. Det är jag förresten fortfarande.


Jord om hela nosen? Grävt i trädgården? Kan jag väl inte tro. Eller?

2 kommentarer:

  1. Stackars matte! Massor av sympatier. Tur att du Molly är en sådan stjärna och en riktigt sötnos dessutom.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till er nya valp!!Är så glad att ni hittade en valp som ni gillade hos en trevlig uppfödare. Lycka till med honom!
    Vilken trevlig blogg ni har dessutom!
    Hälsningar Birgitta, kennel Cockett

    SvaraRadera