12 september 2012

Nyingen

Häromdagen kom mamma och pappa hem med en familjemedlem till. En valp hmm...Ja vi har alltså ingen husse och matte i familjen, vi har en mamma och pappa = ). Det sägs att det är mitt fel att det är så men DET tror inte jag för de hette minsann så redan innan jag flyttade in och om alla andra säger mamma och pappa så gör jag det mé.
Frazze heter valpen - vilket konstigt namn va? Vi andra fyrbeningar i familjen håller fortfarande på att försöka få kläm på vad han är för typ men vi har konstaterat att han åtminstone har drag under tassarna. En annan sak som vi kunde konstatera var att han kan yla...Åtminstone en sak som vi inte behöver lära honom. Han ylar när han ska sova så mamma får sova på golvet sidan om honom. Ah ja men snacka om morsgris va. Ni skulle ha varit mé när jag.......

2 kommentarer:

  1. Babymattes lille gulleplutt!!! Molly du borde ha guldstjärna sm står ut med honom och allt bus.

    SvaraRadera
  2. Ha,ha,ha,ha...EXAKT så såg det ut hemma hos oss när Freija flyttade in...hon bombarderade oxå Zamantha(vår golden) som låg och försökt ignorera och titta bort så mycket som möjligt. Idag är de dock bästa vänner :)

    SvaraRadera