14 september 2012

Trött

Sådana där valpar va, de har ju inte förstått njutningarna i livet än.....Man ska sova läääänge på morgonen och ligga och dra sig ääännu längre innan man börjar dagen, INTE rivstarta den vid halvsex.

Verkar som om mamma funderar på att byta namn på Frazze förresten för jag hörde henne muttra något om " Hajen " och Elza som ibland får heta " häxan surtant " efter som hon morrar så ofta ville att han skulle leka med henne så han börjar väl bli accepterad som familjemedlem.

Sedan är det så att vi har andra konstiga innevånare i huset här - de heter visst " katt ". I alla fall....Frazze försökte leka med en av dem - konstigt va leka mé en katt, är det inte dem som man ska jaga?? Jag tycker mig minnas att på min tid då när jag var ung då......

Njae, det kan jag berätta en annan gång för nu ska jag ta mig en liten lur.


1 kommentar:

  1. gäsp...rivstarta halv sex låter döööö jobbigt...vi gillar att ligga och dra oss

    SvaraRadera