17 september 2012

Kalas och spökskrivare

Här är jag!!!

Frazze fick följa med på kalas men inte jag!!!!!! Visserligen hade de åkt bil lääääänge och det kunde jag ju gärna vara utan. Jag avskyr att åka bil. Alltså jag vill egentligen inte berätta men.....jag skäms....okey då. jag blir åksjuk!

Men kalasandet mmm - många människor och allihop kliar och klappar en och berättar hur söt och fin man är. Har man tur så kan man till och med få en och annan godbit om men riktigt lägger huvudet på sned och ser utsvulten ut.... Ack ja. Men Frazze hade tydligen tillbringat största tiden i mammas eller pappas knä och inte lyckats hitta något extra smaskigt att mumsa på.

Som ni förstår har jag lite svårt att hantera ett tangentbord avsett för människor så jag har en spökskrivare så klart och här är hon på bild.




1 kommentar:

  1. Åh vad taskigt att du inte fick följa med...ja vet hur det är att få en "liten röd" till syskon...de är lite småjobbiga ibland och fjäskar till sig rejält hos matte och husse men härda ut..det blir bättre :)

    Kram till dig från Zamantha

    SvaraRadera