15 september 2012

Puss till alla

Känner mig lite lat idag så Frazze sköter skrivander...gäsp...hmmm

Hej det är alltså jag som är Frazze. Visst är jag söt va??

Jo jag har precis flyttat till mina nya människor. Verkar rätt hyggliga faktiskt men hjälp!!!! vá gällt hon skriker mamma när jag smakar lite på henne, det nästan slår lock för öronen på mig.

Käket är rätt hyfsat också faktiskt. Två frukostar får jag, jaa ni läste rätt 2 st. Det går till så att först får jag min första frukost valpmat uppe i köket Sen får de vuxna hundarna sin frukost  och då är de sååå snälla och delar med sig så ja två frukostar = ). Naturligtvis så kan de inte motstå mig, Molly, Zelma och Elza - ja men det är ju inte så konstigt bara titta på bilden vetja.

Fast Elza hon är lite taskig faktiskt för hon ska ha alla bollarna och hon morrar åt mig som en rottweiler om jag försöker låna någon ynka liten grej.

För att ni riktigt ska se vilken läckerbit jag är så kommer här en bild till. Jag säger bara - titta och njut


Nä nu har jag inte tid längre dags att äta middag.
STOOOR blöt slick till alla.

2 kommentarer:

  1. Åh härligt med två frukostar...låter underbart. så kul att du skaffat blogg så jag kan följa dig du lilla goding...kram från Moster Freija

    SvaraRadera
  2. Vilken söt Frazze... det är ju så man blir valpsjuk när man ser den här lilla krabaten ; )
    Lycka till !

    SvaraRadera